Sunday, 18 December 2011

Cerita Lucah Yang Selalu Kita Tengok Tapi Kita Tak Perasan Yang Ianya Lucah


Hari ni aku nak cerita sikit pasal  cerita lucah yang kita selalu tengok tapi kita sendiri tak perasan,aku sendiri pun baru perasan, so kat sini aku listkan 3 cerita yang aku yakin korang pernah tengok tapi tak perasan pun yang ianya cerita lucah




3 : Donald Duck

kenapa plak si donald duck ni boleh jadi citer lucah haha, tak percaya!!! kalau korang tengok betul betul si donald duck tak pakai seluar....kalau korang nak tau ade negara yang nak haramkan kartun donald duck ni sebab tak pakai seluar ...lucah tak lucah,mungkin pereka donald duck ni tak pakai seluar masa dia dapat ilham nak  lukis kot hahaha



2: Shin Chan

kalau yang ni, aku tak payah nak citer panjang lebar pun korang tau, cerita shin chan ni  memang banyak yang lucah.belalai gajah la,tarian punggung la dan macam macam lagi,lagi satu cerita ni sebenarnya amat tidak disukai oleh ibubapa di jepun, tapi kat malaysia,tiap tiap malam sabtu bukak..







1: Doraemon

Doraemon kartun yang paling femes sekali  kat malaysia,setiap orang pasti pernah tengok  mesti korang tertanya tanya bahagian mana yang lucah dalam doraemon,dah tentu bahagian Shizuka tengah mandi,kesian Shizuka tak pasal pasal je dia jadi mangsa,tapi tak logik sangat la, ade ke patut bila pakai pintu suka hati je mesti masuk bilik air Shizuka ,pastu dalam tu mesti ada Shizuka tengah mandi....tak pernah pulak masuk bilik  dia tengah study ke, main piano ke,tidur ke.... heran heran...

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*









Jadi sebagai rakyat malaysia,aku cadangkan korang tengok la cerita upin dan ipin dan kalau yang dah ada anak tu,galakkan diorang tengok upin dan ipin,sebab apa,selain cerita buatan malaysia,cerita ni banyak unsur-unsur dan nilai nilai murni   jom tengok upin dan ipin....


P/S: aku harap sangat orang yang buat upin dan ipin ni boleh wat panjang sikit citer dia,bagi setengah jam paling kurang, baru la gempak


3 comments:

  1. Cite BoBoiBoy pun best jugak heheh (^-^)

    ReplyDelete
  2. bola kampung pun ok.. "bo ola o bo ola kampung.." :P

    ReplyDelete